Haojoeanor
Status: Offline
|
Posted: Wed Nov 08, 2017 1:23 am Post subject: Der er mange typer af sko minimalistiske sko |
|
|
Den perfekte par løbesko kan være ganske svær at opnå. Med modeller skiftende ofte og så mange muligheder, hvordan kan du bestemme, hvilke par er bedst for dig?
Der er mange typer af sko - minimalistiske sko, racing flats, pigge, polstret undervisere og voluminøse motion control sko. De anmeldelser her, vil hjælpe dig med at træffe den bedste beslutning for din træning og til dine fødder. Jeg kun gennemgå løbesko, som jeg har slidt og uddannet i personligt.
Nogle af disse kører sko anmeldelser er til sko, som jeg har købt personligt. Andre blev leveret til mig. Uanset, hver anmeldelse er min ærlige mening af skoen, og hvem det vil gavne. Jeg forsøger også at forklare, hvordan du kan bruge løbesko i din uddannelse til at blive en bedre løber.
Denne ressource side konstant revideres som jeg skrive flere løbesko anmeldelser så sørg for at tilmelde dig min private liste for at få disse opdateringer. Jeg også lejlighedsvis sende eksklusive rabat koder for løbesko og andre fiskeredskaber, så gå ikke glip af! |
|
|